JAZ IMAM VALENTININO SRCE

JAZ IMAM VALENTININO SRCE
Rezultat iskanja slik za ljubezen

SRCE VALENTINE

KAJ JE LJUBEZEN!


Moja si bil Ljubezen
v
Srcu čutiti bolezen
del tebe smo vsi in spet te ni
v mojem Srcu so moje solze Ljubezni.
lepo jo je imeti ob sebi 
če ti jo on daje tebi 
če pa ga močno boli 
on je tisti,ki se ga Ne drži
LJUBEZEN
  Ljubezen je Božji Dar
Ljubezen je lahko vesela ali žalostna
je tudi lahko neskončno srečna ali nesrečna
Ljubezen je Božje Znamenje


Ljubezen je dajanje
Prava ljubezen traja vse življenje
Ljubezen je dovolj
Ničesar več se ni mogoče naučiti
Pričakovanje brezpogojne ljubezni

LJUBEZEN JE NAJMOČNEJŠA SILA
Ljubezen je veliko več od običajnih občutkov Ljubezen je celo takrat, ko se duši najdeta, z bolečino se lahko izognemo. Ni razdalje,ki je Ljubezen ne more premostiti, ni bolezni, ki je močna sila Ljubezni ne more pozdraviti.Lahko izbojuje vse zmage. Je koncentrirana kinetična energija, najmočnejša sila v naravi, če bi lahko vzdrževali Ljubezen vse Življenje, ne bi bilo sanj, ki jih ne bi mogli spremeniti v resničnost.





Ljubezen je potrpežljiva, ljubezen je dobrotljiva, ljubezen ni nevoščljiva, ljubezen nikoli ne mine. Ljubezen se ne ponaša in se ne napihuje, ljubezen ni brezobzirna,
ljubezen nikoli ne mine. Ne išče svojega, ne da se razdražiti. Ne misli hudega,
se veseli resnice. Ljubezen vse prenaša, ljubezen vse veruje, vse upa, vse pretrpi, ljubezen nikoli ne mine. Ljubezen! Ta beseda mi zveni tako čudovito, da menim: vse, kar izvira iz ljubezni, mora biti prav tako z vestjo, potem pa z močjo ljubezni Pustimo ljubezni skrivnosti
Ljubezen, ki je,ljubezen Ljubezen ne obstaja zato da nam sposobni v bolečini se  Ljubezen rodi ljubezen ustvarja človeštvo, prijateljska ljubezen ga izpopolnjuje, se v  ljubezen Ljubezni bolj ustreza  kot človekovo življenje Brez ljubezni Govoriti o ljubezni Ljubezen je edina strast, ljubezen temveč ne govori o svoji ljubezni. Obstaja ljubezen, ki ni nikdar izpovedana iz radovednosti in Spogledovanje  ljubezni.
Umetnost, da je človek srečen v ljubezni, ljubezen polna solz, kajti neskončno  Prvi vzdih ljubezni 
Za ljubezen Življenje je podobno ljubezni  Ljubezen je v življenju V življenju Ljubezen Ni ljubezni brez ponosa Čar prve ljubezni je ta Ljubezen Ljubezen brez In ljubezen Prve ljubezni Večina ljudi potrebuje več ljubezni, kot jo zasluži Ljubezen, snežni angel 


Rezultat iskanja slik za ljubezen vrtnica

Prvi znak resnične ljubezni. Ljubezen ne poti:, ali pa se reši Ljubezen je polnost človeka. Prva ljubezen  Prva ljubezen  Poglejte, kakšno ljubezen nam je in to tudi smo Bog je ljubezen, ostaja Bog v nas in je njegova ljubezen v nas postala popolna V ljubezni ni strahu, temveč popolna ljubezen prežene strah. Strah,in kdor se boji, ni dosegel popolnosti v ljubezni po ljubezni Kjer ljubezen,ni po moči, kjer pa prevladuje moč, manjka ljubezni. Brez spoštovanja ni resnične ljubezni V ljubezni je vedno najbolje ozdravljen tisti, ki je prvi ozdravljen V ljubezni Kjer se ljubezen Kako podobni so vzdihi ljubezni Pravijo, da je ljubezen slepa. kakor ljubezen. če ni ljubezni, navezanost tisto, kar vlada v ljubezni Treba je priznati, ljubezen je.Človeka nauči biti, kar ni bil nikoli. Ljubezen je ljudem ljubša kot, pravi Ljubezen, srčkana norost,V ljubezni je vedno nekaj nesmisla. Ljubezen do bližnjega je beg pred samim sabo
Bog si ni zamislil,in meri razdelil naravne darove, bogastvo in sposobnosti duha, je to zaradi edinega cilja, zaradi katerega nas je ustvaril: ljubezni. Če bi bili vsi enaki in kdo bi mogel dajati in Ljubezen je resničen izvleček iz vseh strasti naenkrat Ljubezen ne gleda z očmi, temveč z dušo.


Dragoceno ljubezen je treba se ponuja sama Popolna ljubezen je,ko zaradi katerega postanemo nesrečni Življenje brez ljubezni,je kot dan brez sonca
Življenje brez ljubezni in da ljubezen ostane, morata izbrati isto smer. po isti poti, si bosta postajala vedno bližja Upanje je hrana ljubezni Oči so prvi sel ljubezni
Ljubezen je potrpežljiva, dobrotljiva je ljubezen, ni samo ena,  ljubezen  ne misli hudega.veseli pa se resnice. Vse prenaša, vse veruje, vse upa, vse prestane Ljubezen gore premika Ljubezen je edina strast, ki ne trpi niti preteklosti, niti prihodnosti Raje bi imel oči, ki ne vidijo, ušesa, ki ne slišijo in usta, ki ne morejo spregovoriti, kot pa srce, ki ne more ljubiti Ljubezen vstopa skozi oči in skozi usta
Brez  ljubezni je prijaznost do človeške narave, ki je nepopolna.Je odločitev,da 
o, kar smo, je neskončno pomembnejše kot to, kar imamo. Bolj kot denar potrebujemo ljubezen. Resnično človeški lahko postanemo le v ljubezni. Ljubezen je kupna moč za srečo Več je vreden dan ljubezni, O ljubezni preizkuša, navzočnost jo krepi Malo ljubezni, malo zaupanja Pomembno je, da veliko ljubite, ne pa da veliko premišljujete; tako počnejo tisti, ki vas najbolj spodbujajo k temu, da ljubite Prepir zaljubljencev obnovi ljubezen Ljudem manjka nekaj, kar se ne da kupiti za 
Ljubezen je Tisti hip, ko se ti bo v srcu porodilo posebno čustvo, ki se imenuje ljubezen, in boš občutil njeno globino, radost, in boš odkril, da se je svet zate spremenil Ljubezen preneha biti užitek, ko preneha biti skrivnost. Ljubezen kot načelo, red kot temelj in napredek kot cilj Veliko je, če zmoremo trpeti in ljubiti - to je v bistvu največ, kar je mogoče storiti na tem svetu Ljubezen ni čustvo, je umetnost Nadomestiti z ljubeznijo in tvoje trpljenje se bo končalo Vera vodi človeka k Bogu, ljubezen ga vodi k ljudem Bolečina mora biti in upajte Želje in ljubezen so krila za velika dela Kadar ne ljubimo preveč, ne ljubimo dovolj Navada dela vse, tudi ljubezen Naj vam bo v čast, da bolj ljubite kot pa ste ljubljeni.



LJUBEZEN MOJEGA ŽIVLJENJA
sem lutka, ki misli nate  sem cvet, ki cveti zate  sem bitje, ki veruje zate
in sem punca, ki umrla bi zate Ti si iskra v mojih očeh, toplina mojega nasmeha, moje najlepše misli, utrip mojega srca in ljubezen mojega življenja.



Ljubezen včasih lahko boli,
včasih te tudi spremeni.
Včasih lahko srce ti stre,
tvoj  zid upanja podre.
S padlim zidom odpre nova obzorja,
nov pogled na ljubezni morja

RADA TE IMAM je večna Ljubezni sreča
si ti – duša ne bodoča.
Si roža naj dišeča.
In ko odideš mi
izpred oči,
se mi vse
Rad bi te ustavil
Za minuto ali  celo dve,
da bi povedal ti
da v srcu
 mojem si
 samo ti


Najlepši verzi in misli o ljubezni

Ko je človek zaljubljen, mu gre po glavi na tisoče najlepših ljubezenskih misli, ki pa jih je zelo težko. napisati Kakšen lep ljubezenski verz na papirju pa lahko hitro ogreje srce zato ne razmišljaj preveč, zgrabi pisalo in prepiši lepo ljubezensko misel, ki bo razveselila najlepšim ljubezenskim verzom, in dan bo lepši za oba. Ljubezenske misli Ljubezni, ki so jih ob misli na ljubezen 
Bila si moj bila si moje upanje, bila si mi vse. Rad sem te imel, rad te bom imel ker tako lepih trenutkov kot s tabo z nobenim ne bom. Ljubim te, rad te imam, kaj naj se naredim da nebom sam? Pridi nazaj v moj objem ker in ti si meni veselje obraz ki ga ljubim le jaz Ljubezen ne pozna meja zaradi tega imaš kdaj ljudi ki so ljubosumni na to in ne. Živiš samo enkrat zato tudi ne pozabi na ljubezen rad te mam kot veter v daljavi ki boža tvojo in te pomladi daj mi poljub pa boš moja v sanjah vsaki trenutek ko te v obraz  a sem to jaz tvoj nasmeh, tvoja lepota večna je Ljubezen je lepa stvar, saj vidiš jo potem ko te pogleda tvoja ljubezen, ki jo imaš rad.
Nisem vedela, da se bom kdaj zaljubila, da bom ravno tebi v svoje srce dovolila. Toliko je bilo ovir za naju, nisem si mislila, kdaj v raju. Bil si tukaj zame in bil si drugačen, ves čas si bil moje pozornosti. in sem se zaljubila, čeprav sem toliko napak v življenju naredila. Vse si odpustil mi, za kar hvala ti. Sedaj skupaj srečna sva, živiva življenje in uživava. Moje srce pa vsak dan bolj zate gori in upam da se ta najina ljubezen nikoli ne ohladi.
KO TE LJUBIM JE TAKO KAKOR SONCE V TI SI EDINI ZAME KI TE ZELI MOJE SRCE svetle zvezde mi govore, bleda luna dobro ve, da edino tebe ljubi ,moje osamljeno srce tako ljubezen kot si ti le težka se dobi,si zvezda ki sije noč in dan, si ljubezen ki jo potrebujem vsak dan. Hvala ker me rad imaš hvala ker me ljubiš a jaz tebe ne morem saj te imam preveč rada  Ti si spomin, katerega ne morem izbrisati, ti si bolečina, katere ne morem preboleti, ti si plamen, katerega ne morem ugasniti, ti si tisti, katerega bom edino mogla ljubiti! Pogrešam tvoje oči ker jih sanjam, pogrešam tvoj glas ker ga slišim, pogrešam tvoj dotik ker ga čutim pač pa pogrešam tebe.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KAKO JE BILO NEKOČ NA DIVJEM ZAHODU

THE HISTORY OF THE LEGEND