moje misli o življenju

                            moje misli o življenju



Rezultat iskanja slik za globoke misli o življenju


Nekaj čudnega govori srce
Vsakič, ko te zagledam
Ustavi se mi čas, ko zaslišim glas
In ko se mi nasmeješ
Je občutek, ki neznan mi je
So trenutki, so besede
Le kaj čutiš ti?
Prva ljubezen,
Prva ljubezen naj me spominja na ta
Ko sva se že zavedala
Da sva zaljubljena oba
Prva ljubezen mi daje to, kar sem 
Tam na hodniku se srečava
Vsi trenutki, vse besede
Prva ljubezen,
Prva ljubezen naj me spominja na
Ko sva se že zavedala
Da sva zaljubljena oba
Prva ljubezen mi daje to, kar sem
Prva ljubezen,
Prvo ljubezen si zaželela sva za
Prva ljubezen mi daje to, kar sem
Prva ljubezen
Povezana slika

Rezultat iskanja slik za misli o življenju in sreči

GLOBOKE MISLI Z LJUBEZNIJO 

Rezultat iskanja slik za globoke misli o življenju

Rezultat iskanja slik za globoke misli o življenju


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

KAKO JE BILO NEKOČ NA DIVJEM ZAHODU

JAZ IMAM VALENTININO SRCE

THE HISTORY OF THE LEGEND